Splošni pogoji poslovanja

S spletno stranjo www.elan-dental.si upravlja podjetje Tomaž Globokar s.p.

Polno ime: Informacijska tehnologija, Tomaž Globokar s.p.
Kratko ime: Tomaž Globokar s.p.
Naslov: Jurčkova cesta 5, 1000 Ljubljana, Slovenija
Matična številka: 3604403000
Davčna številka: SI37326686

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 1.9.2009.
Podjetje je zavezanec za DDV.
TRR: SI56 6100 0000 1580 186 odprt pri banki Delavska hranilnica d.d.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.elan-dental.si (v nadaljevanju: elan-dental.si ali ElanDental) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje ElanDentala ter poslovni odnos med Tomaž Globokar s.p. (v nadaljevanju: Tomaž Globokar ), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

  1. Splošno o elan-dental.si

ElanDental  (www.elan-dental.si ) je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja izdelkov za ustno higijeno.

  1. Ponudba in izvor

Ponudba, ki se nahaja na spletni strani, se zaradi narave poslovanja lahko dnevno spreminja. Cene posameznega blaga so redne in akcijske cene oz. cene s popustom.
Podjetje Tomaž Globokar s.p. odgovarja za izvedbo storitev ali prodajo blaga, za kakovost izdelkov pa je proizvajalec oz. dobavitelj.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Tomaž Globokar s.p. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev. Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb so lahko zgolj simbolični.

Izvor izdelkov

Vse izdelki so originalni. Zahvaljujoč neposredni poti od dobavitelja do končnega kupca (brez posrednikov) lahko izdelke ali storitve ponudimo po ugodnejših cenah.

  1. Nakup in račun

Tomaž Globokar s.p. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta.
Kupec znesek nakupa plača podjetju Tomaž Globokar s.p., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje in pošilja izdelke na območju Republike Slovenije. 

Z registracijo obiskovalec spletnih strani elan-dental.si postane uporabnik in s tem pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo.

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Tomaž Globokar s.p. in kupcem je v spletni trgovini www.elan-dental.si sklenjena v trenutku, ko Tomaž Globokar s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.
Od tega trenutka dalje so vse cene in ostali pogoji določeni ter veljajo tako za podjetje Tomaž Globokar s.p. kot za kupca. Kupec je oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o oddaji in statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Tomaž Globokar s.p.

Račun stranka prejme po elektronskem naslovu, v sporočilu pa račun lahko zahteva tudi v fizični obliki.

Vklopi razum

  1. Načini plačil ponudb

Nakup preko Elan-dental.si je varen in preprost. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila, saj tako omogoča dostavo na pravi naslov v dogovorjenem roku.

Omogočamo naslednje načine plačila:

Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)

Po naročilu se uporabniku na njegov naslov pošljejo vsi podatki za nakazilo, ki ga kupec lahko izvrši na pošti, banki, spletni banki ipd. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun.

Plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa)

Plačilo s kreditno kartico Mastercard ali Visa poteka preko SIX Payment Services, kar zagotavlja visoko varnost kartičnega poslovanja. 

Pri plačilu v naši spletni trgovini uporabljate Six Payment Services – napredni sistem za varen sprejem plačilnih kartic za plačila preko interneta. 

 
Six Payment Services zagotavlja popolno tajnost Vaših kartičnih podatkov, vse od trenutka ko jih vpišete v Six payment Services plačilni obrazec. Plačilni podatki se prenašajo šifrirano od Vašega spletnega preglednika do banke, ki je izdala Vašo kartico. Naša trgovina nikoli ni v stiku z celotnimi podatki o Vaši plačilni kartici. Prav tako, so podatki nedostopni tudi zaposlenim v Six Payment Servicesu. Izolirano jedro samostojno prenaša in upravlja z občutljivimi podatki in so pri tem popolnoma varni. 
 
Obrazec za vpis plačilnih podatkov je zavarovan z SSL tranportno šifro največje zaupnosti. Vsi skladiščeni podatki so dodatno zaščiteni s šifriranjem, s pomočjo kriptografske naprave certificirane v skladu z FIPS 140-2 raven 3 standard. Six Payment Services izpolnjuje vse zahteve povezane z varnostjo plačila preko interneta predpisane s strani vodilnih znamk kartic, to pomeni da deluje v skladu z normo – PCI DSS Raven 1 – najvišji varnostni standard industrije plačilnih kartic. Pri plačilu s karticami uvrščenimi v 3-D Varen program Vaša banka ob veljavnosti same kartice dodatno potrdi tudi Vašo identitetos pomočjo žetona ali gesla. 
 
Six Payment Services vse pridobljene informacije šteje za bančno skrivnost in jih ustrezno obravnava. 
 
Informacije se uporabljajo izključno v namene za katere so namenjen. Vaši občutljivi podatki so popolnoma varni in njihova privatnost je zajamčena z najmodernejšim mehanizmom. Pridobivajo se samo podatki, ki so nujno potrebni za naše delo v skladu s predpisanimi zahtevanimi postopki za plačila preko interneta. 
 
Varnostne kontrole in operativne procedure, ki se uporabljajo za našo infrastrukturo zagotavljajo takojšnjo zanesljivost Six Payment Servoces sistema. Ob tem z vzdrževanjem stroge kontrole pristopa, rednim sledenjem varnosti in globinskimi preverjanji za preprečevanje ranljivosti mreže in s predvidenim izvajanjem odredb o informacijski varnosti trajnostno vzdržujejo stopnjo varnosti sistema z zaščito Vaših kartičnih podatkov. 
 
Več informacij najdete naspletni strani Six Payment Services.
 

Plačilo preko sistema PayPal

Na tem spletnem mestu med drugimi možnostmi ponujamo plačilo prek storitve PayPal. Ponudnik te storitve obdelave plačil je PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luksemburg (v nadaljnjem besedilu: »PayPal«).

Če izberete plačilo prek storitve PayPal, bomo podatke o plačilu, ki ste jih vnesli, delili s PayPalom.

Pravna podlaga za deljenje vaših podatkov s storitvijo PayPal je člen 6(1)(a) GDPR (soglasje) ter 6(1)(b) GDPR (obdelava za izvajanje pogodbe). Svojo privolitev za obdelavo podatkov lahko kadar koli prekličete. Tak preklic ne vpliva na veljavnost preteklih transakcij obdelave podatkov.

Morebitne težave s plačilom

V kolikor bi pri plačilu prišlo do kakršnih koli težav, se kupci lahko obrnejo na informativni oddelek preko e-naslova: info@elan-dental.si.
Zgoraj navedeni načini plačil veljajo pri vseh ponudbah, razen, če je v sami ponudbi.
navedeno drugače. Pridržujemo si pravico, da pri določenih ponudbah poljubno omejimo načine plačila na samo enega ali poljubno kombinacijo plačilnih načinov. Takšna sprememba bo jasno napisana pri sami ponudbi.

Pri nakupih blaga in storitev, ki presegajo znesek 30,00 EUR, lahko prodajalec po lastni odločitvi spremeni način plačila in o tem obvesti kupca. Kupca se lahko pozove na predhodno plačilo po predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla. Višina predhodnega plačila je lahko 100 % vrednosti blaga ali storitve. Takšen način prodaje ne vpliva na kasnejše pravice kupca, ki jih ta ima po teh splošnih pogojih in v skladu z aktualno zakonodajo.

Naročila so v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). 

  1. Cena ponudbe

Cene vseh ponudb blaga ali storitev so vnaprej določene in vsebujejo DDV. 
Cene veljajo za vse kupce, vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani ElanDental.

Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe cen.
Cene se zaokrožujejo na dve decimalni mesti. Ob uporabi kode za popust lahko, zaradi zaokroževanja, pride do manjše razlike med ceno v košarici spletnega nakupa in končno ceno zaključenega nakupa.

Posebne kode za popust, kot so: koda za popust ob prvem naročilu, koda v e-knjižici, poslovne ponudbe, izredne kode - opravičilo, tehnična napaka ipd., lahko kupec uporabi le enkrat (pri enem naročilu).

Popusti se med seboj izključujejo razen, če je v ponudbi izrecno navedeno drugače.

  1. Postopek registracije in nakupa na elan-dental.si

Uporabnik lahko naročilo opravi kot gost ali kot registriran uporabnik.

Da bi uporabnik na spletni strani ElanDental lahko imel vpogled  v svojo zgodovino naročil, si izdelke dodal med priljubljene in spremljal zalogo trenutno nedobavljivih izdelkov, se mora registrirati. Uporabnik poda svoje podatke, elektronski naslov, naslov za dostavo in ostale podatke. Uporabniško ime se dodeli s strani ElanDentala in predstavlja elektronski naslov uporabnika. Prvo geslo uporabnik prejme od ElanDentala, kasneje pa si uporabnik geslo lahko poljubno spremeni. Geslo se prejme preko elektronske pošte.  

Nakup se uporabniku omogoča le z predhodno registracijo.

- Uporabniku se dodeli uporabniško ime, ki je enako kot njegov elektronski naslov, in geslo (geslo kasneje lahko spremeni). Uporabnik na soj elektronski naslov prejme geslo, s katerim lahko dostopa do svojega profila.
- Uporabnik se odloči za ponujeno ponudbo, izbere način plačila in opravi nakup.
- Ob zaključku ponudbe (po izteku določenega termina ali po nakupu vseh zalog), se ponudba umakne s spletne strani ali se objavi informacija "nedobavljiva količina".
- Uporabnik lahko v zavihku "Moj račun" opravi vpogled v stanje naročil, zgodovino naročil ter priljubljene izdelke.
- Uporabniku se na elektronski naslov pošlje tudi informativno obvestilo o izvedenem nakupu.
- Nakup je opravljen, ko uporabnik izvede plačilo na pravilen način.

  1. Roki za plačilo:

- pri plačilu s plačilno kartico ali platformo PayPal - 4 delovne dni,
- preko UPN naloga - 7 delovnih dni.

Ko rok za plačilo poteče, je naročilo avtomatsko preklicano. 

Tomaž Globokar s.p. si pridržuje pravico, da iz kakršnih koli razlogov umakne izdelek ali storitev iz ponudbe.
Zloraba nakupa je kazniva.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga (status v pripravi) pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@elan-dental.si). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega kupec opravi preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Podrobnosti o pogodbi na daljavo so vedno na voljo na strežniku www.elan-dental.si , kamor naročnik dostopa z uporabniškim imenom in geslom, ki ga prejme ob prvem naročilu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Tomaž Globokar s.p. o tem nemudoma obvesti kupca.

  1. Varnost nakupa s plačilnimi karticami

Nakup s plačilno kartico je varen, saj Tomaž Globokar s.p. skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

  1. Varovanje osebnih podatkov

Pri registraciji ali nakupu kupec dovoli podjetju Tomaž Globokar s.p., Jurčkova cesta 5, 1000 Ljubljana, zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.
Tomaž Globokar s.p. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varovalo podatke uporabnikov.
Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za določen čas 5 let, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (preko e-pošte) vse, dokler kupec ne pošlje zahteve za odjavo. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

Zbirajo se naslednji osebni podatki:

  • IP naslov
  • ime in priimek
  • naslov stalnega ali začasnega prebivališča ter naslov za dostavo
  • telefonska številka
  • e-poštni naslov
  • čas in datum registracije
  • arhiv komunikacije s spletno trgovino

Podjetje Tomaž Globokar s.p. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani elan-dental.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovano tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Tomaž Globokar s.p. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni službi Pošte Slovenija bomo tako zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko ter e-naslov.

Zaupanje zahvaljujoč visokim varnostnim standardom

Spletna stran elan-dental.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer) in 128-bitno šifriranje (kodiranje). Omenjena tehnologija zagotavlja najučinkovitejšo zaščito, ki jo uporabljajo tudi najuspešnejše banke, da bi zaščitile vse spletne bančne podatke. Uporabo šifriranega prenosa podatkov na spletni strani boste prepoznali po simbolu zaklenjene ključavnice, ki se nahaja na dnu vrstice stanja vašega brskalnika. 

Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Zbirka osebnih podatkov je navedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Uporabnik ima vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preveri pravilnost svojih shranjenih podatkov. Če želi, se lahko obrne na info@elan-dental.si in nam pošlje svojo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti.  Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni.

  1. Komunikacija z uporabniki

Komunikacija z uporabniki elan-dental.si poteka preko spletne strani in preko elektronskih sporočil -torej preko sredstev komunikacije na daljavo, v izjemnih primerih tudi telefonsko oz. po pošti. Komunikacija z uporabniki poteka tudi preko družabnih omrežij na katerih je registriran profil ElanDental.
Uporabnik za določeno ponudbo izve na internetni strani www.elan-dental.si ali pa preko oglasnih sporočil v tiskanih, elektronskih ali spletnih medijih.
Ponudba na spletni strani bo sestavljena na način, da bo iz njenega sporočila jasno in razvidno, da gre za ponudbo blaga ali storitev z določenimi popusti, akcijami ali ugodnostmi ter pogoji, pod katerimi bo možno pridobiti določeno ponudbo.

Uporabnik se lahko naroči na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavi. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali prihodnjih ponudbah, promocijo elan-dental.si ter druga oglasna sporočila elan-dental.si ali njenih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik te ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

  1. Osnovne informacije za uporabnike

Na spletni strani elan-dental.si se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge potrebne informacije, najmanj pa tiste, ki jih zahteva zakonodaja.

Uporabniki, ki imajo kakršna koli vprašanja v zvezi s ponudbo lahko ta vprašanja postavijo preko spletne strani ali elektronske pošte. V kolikor bo potekala avtomatična objava si elan-dental.si pridržuje pravico izbrisa teksta, ki je žaljiv, nezakonit, nemoralen ali kazniv.
Vprašanja in ostali teksti izražajo mnenje njihovega avtorja in elan-dental.si se od odgovornosti ograjuje.
Vprašanja v zvezi s ponudbami ali druga vprašanja je možno pošiljati preko e-mail naslova info@elan-dental.si.

  1. Pritožbe in spori

Podjetje Tomaž Globokar  s.p. se bo trudilo vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovalo zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudilo doseči dogovor.
Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba. Uporabnikom so na voljo naslednji kontakti:
- pisno na naslov Tomaž Globokar s.p., Jurčkova cesta 5, 1000 Ljubljana, Slovenija
- pisno na elektronski naslov info@elan-dental.si.

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Reklamacije v zvezi s kvaliteto ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med kupcem in Tomaž Globokar s.p.

  1. Odveza odgovornosti

Spletna stran elan-dental.si deluje na način kataloške prodaje blaga in storitev. Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se podatki o blagu in storitvi ter ceni spremenijo tako hitro, da jih v spletni ponudbi ne utegnemo popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru naročila za takšno blago ali storitev, podjetje kupca obvesti o spremembah in nakup prekliče, oz. se kupcu omogoči preklic naročila ali se dogovor za kakšno drugo možnost.

V primeru, da je kupec naročila nedobavljiv izdelek, podjetje stranko obvesti o spremembi in odstranitvi izdelka iz naročila. Kupec se lahko odloči za zamenjavo ali preklic naročila. V primeru, da je že plačal znesek za nedobavljiv izdelek, se mu kupnina vrne. Čas dostave se zaradi nedobavljivosti izdelka, po dogovoru obeh strani lahko podaljša.

Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani.
Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov, vnesenih s strani kupca.

  1. Dostava

Dostava naročila traja od 2 do 4 delovne dni - v sobotah, nedeljah  in praznikih ni dostave.

- Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
- Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
- Strošek pošiljanja je določen in znaša 3,50 € z DDV. Ob nakupu nad 30,00 € je poštnina BREZPLAČNA.
- Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov vnesen ob oddaji naročila.
- Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katero koli drugo ime ali naslov.
- Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo kurir pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
- Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
- Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

Do podaljšanja časa dostave lahko pride zaradi izrednih razmer, na katere nimamo vpliva (nesreče, razmere na cestah, napačno zapisani naslovi ...).

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov podjetja Tomaž Globokar s.p., ki mu bo zagotovilo nadomestno pošiljko.

  1. Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Nakup je izveden preko pogodbe na daljavo v slovenskem jeziku. Ob nakupu se kupec zavezuje, da je pogodbo prebral in razumel.

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Kupec lahko zahteva (pisno, po elektronski pošti, po telefonu ali osebno) Pogodbo na daljavo in jo lahko prejme po pošti na svoj naslov, v elektronski obliki preko elektronskega sporočila ali jo osebno prevzame na sedežu podjetja.

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino najpozneje v roku štirinajstih (14) dni po prejemu sporočila o odstopu. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

V primeru odstopa od pogodbe bo Tomaž Globokar s.p. najpozneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnila vsa prejeta plačila. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu neuporabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel:

  • ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam,
  • ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, 
  • ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe. 

Blago vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Celoten znesek kupnine (vključno s stroškom dostave) vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

- izdelkov, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
- izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam;
- izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali katerim je že potekel rok uporabe.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje (Tomaž Globokar s.p.) čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodila kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje (Tomaž Globokar s.p.) najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:

Tomaž Globokar s.p.
Jurčkova cesta 5
1000 Ljubljana

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

  1. Reševanje pritožb in sporov

Podjetje Tomaž Globokar s.p. se bo trudilo vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovalo zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudilo doseči dogovor.

Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba.

Uporabnikom je na voljo več načinov kontaktiranja:

- pisno na naslov Tomaž Globokar s.p., Jurčkova cesta 5, 1000 Ljubljana
- pisno na elektronski naslov info@elan-dental.si

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Podjetje Tomaž Globokar s.p. bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Tomaž Globokar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Zadnja sprememba splošnih pogojev:  08.03.2021